۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد چطور کار و زندگی مان را از هم جدا کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: دهه فجر امسال ۱۰۰۰ مدرسه افتتاح خواهد شد

  • کد خبر: ۲۰۹۳۴۰
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
وزیر آموزش و پرورش: دهه فجر امسال ۱۰۰۰ مدرسه افتتاح خواهد شد
وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار پروژه آموزشی در روز ۱۳ بهمن افتتاح می‌شود همچنین هر مدرسه باید یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعه ۱۳ بهمن، هزار پروژه آموزشی و تربیتی از شهر بشاگرد و استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در هفته آینده احیای باشگاه دانش پژوهان به عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس جمهور را خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پیام ما به دانش‌آموزان این است که آینده به دست آن‌ها و توسط آن‌ها ساخته می‌شود و باید به نقش آفرینی در مدارس مدرسه توجه کنند، اولویت آموزش و پرورش نیز در دهه فجر تاکید بر کیفیت است.

صحرایی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس ادامه داد: انتخابات را معلمان برگزار خواهند کرد. همانطور که معلمان امانتدار تربیت فرزندان هستند، امانتدار ملت در رای دادن هم هستند، انتخابات فرصت بی‌نظیر نقش آفرینی ملت در تعیین اولویت‌های کشور و در تعیین مسیر آینده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس، گفت: امسال مراسم متنوعی تا روز ۲۲ بهمن داریم و به دلیل نزدیک بودن انتخابات شور انتخابات نیز در مراسم‌ها وجود دارد و هر مدرسه باید یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->